Ons kantoor als ontmoetingsplek
Bankfilialen verdwijnen in rap tempo. Ook voor het aangaan van een hypotheek zijn klanten steeds vaker aangewezen op (beeld)bellen, chatten of het zelf online regelen van hun aanvraag. En dat terwijl u niet dagelijks een woning koopt of met zulke bedragen te maken hebt. Bij Midden Nederland Hypotheken doen we dat anders.
Hoe? Heel simpel. Door persoonlijk contact. Bij onze hypotheekadviseurs kunt u nog gewoon fysiek langskomen. Onze kantoren in de regio zijn toegankelijke ontmoetingsplekken waar klanten altijd welkom zijn. Voor een kop koffie en een goed, persoonlijk én onafhankelijk hypotheekadvies. Want een hypotheekaanvraag van een werknemer in vaste loondienst is een compleet ander traject dan dat van een zelfstandig ondernemer, zeker wanneer u nog geen drie jaar de gang hebt.
Mijn collega’s en ik begrijpen de individuele wensen en behoeften van onze klanten als geen ander en vertalen deze naar concrete, op maat gemaakte oplossingen. We bieden een uitgebreid assortiment aan financiële producten van verschillende aanbieders en begeleiden onze klanten stap voor stap door het vaak ingewikkelde proces van het aanvragen van een hypotheek.
Kortom, bij Midden Nederland Hypotheken gaan we verder dan simpelweg het opvullen van het gat dat ontstaat door het vertrek van traditionele geldverstrekkers. Wij bieden een toegevoegde waarde die bestaat uit vertrouwen, nabijheid en oprechte betrokkenheid. Wij bieden meer dan alleen hypotheekadvies. Met onze makelaarstak onder hetzelfde dak maken we het proces van wonen en financieren compleet.
Gepubliceerd op 18 juli 2024